ZAI PERMAI RESOURCES



 
CalendarGalleryIndeksFAQAnggotaGroupPencarianPendaftaranLogin

Share | 
 

 MEMBONGKAR PENYAKIT TERPEMDAM

Topik sebelumnya Topik selanjutnya Go down 
PengirimMessage
Admin
Admin


Jumlah posting : 145
Age : 48
Location : kuala lumpur
Registration date : 24.12.07

PostSubyek: MEMBONGKAR PENYAKIT TERPEMDAM   Fri 25 Dec 2009, 11:34 am

testimoni 43

mab membongkar segala penyakit n terus mengubat

Promote kat kawan opis jer..itu pun baru botol pertama (2 biji lg nak abis)... kat adik ipar dah promote dah banyak kali x jalan arr... dia rasa dia muda lg kot.. biarlah dia...

hat kawan tu pun macam2 tindak balas yg di alami... mula2 pening,pastu panas x tentu hala samapai x bleh tido sib baik 1 hari jer..pas tu lenguh sebelah tangan,sekarang athma...saya jawab arr MAB tu memang nak bongkar semua penyakit dalam badan kita tu yg jadi cam tu tue...hehehe
saya siap bg tau situasi saya sebelum saya serasi ngan MAB lagi...
last2 dia order sampai 5 botol..

azlina 0710 - pm wmc
---------------------------------------------------------------------------
Testimoni 54

Penyakit angin dlm badan hilang setelah 5 btl ambil MAB.

hi kak zai..
ingat ek akak kat sy.....so sj la ni dh botol ke 5 sy try mab ni mmg ok..
bdn mmg sihat xde sakit alhamdulillah..dulu sy mmg terkenal sakit angin skang langsung xkena...melepaskan geram mkn nangka, cempedak n petai ..

len_za - wmc page 53[/b]
-----------------------------------------------------------------------------

Testimoni 56

Penayakit tiriod semakin mengecil setelah megambil mab 2 btl

salam kak za,
Dh lama tee x jengah..byk tul nk d baca..ni tee nk ceti psl kawan2 yg mkn MAB ni.
1. psl jiran yg ada tiriod(kt leher)..dia dh mkn 2 botol ..alhamdulillah..xde apa2 kt dia..normal jer..leher yer pun x membengkak & serasi katanya dgn MAB ni..so dia nk order tiap2 bln..
yg ke2 lak..ofis mate(umo dh 40an) ni lak mkn MAB ni pun dh 2 botol..dlu dia mkn marvelon(tpi slalu pening2) mula2 dia mkn rasa gatal2 pd kaki..tpi skrg alhamdulillah..dh kembali normal.dia pun nk mkn MAB tiap2 bln kak za...bermakna MAb mmg bagus ..so sbab tu ler tee order ngan kak za byk ari tu..ramai lak yg skrg ni nk mkn MAB....

Tee - wmc page 54
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kembali Ke Atas Go down
Lihat profil user http://zalpermai.forumotion.com
 
MEMBONGKAR PENYAKIT TERPEMDAM
Topik sebelumnya Topik selanjutnya Kembali Ke Atas 
Halaman 1 dari 1
 Similar topics
-
» xeroderma pigmentosum
» Pendingin Mesin
» bongkar fairing samping ninja
» mesin tiba2 mati dan susah sekali hidup....help...
» knalpot nembak mesin kadang brebet

Permissions in this forum:Anda tidak dapat menjawab topik
ZAI PERMAI RESOURCES :: TESTIMONI MAAJUN ANGGUN BISTARI :: TESTIMONI MAB-
Navigasi: